POZNAJMY SIĘ!
Mam na imię Klaudia i jestem mamą, żoną, przedsiębiorczynią… a przede wszystkim sobą! Znam swoje wartości, wiem, w jakim kierunku zmierzam i jestem ważna dla samej siebie. Dlatego dbam o siebie na co dzień, a nie tylko od święta. Chcę Ci pokazać, jak możesz to zrobić! Ale tak bez spiny. To miłe miejsce. Pokazuję Ci mój punkt widzenia oraz dostępne opcje, a działanie należy do Ciebie (o ile tego właśnie chcesz!). Oprócz tego znajdziesz tu różne sposoby ułatwiania sobie życia, recencje książek, seriali i podcastów oraz treści o endometriozie i minimalizmie. Zrób sobie coś pysznego do picia i zapraszam do czytania!
CO MOGĘ DLA CIEBIE ZROBIĆ!
Chcesz bym pisała dla Ciebie? Nie ma problemu! Jestem copywriterką z doświadczeniem. Specjalizuję się w artykułach blogowych na temat dbania o siebie, rozwoju osobistego oraz macierzyństwa. Piszę także na inne tematy. Chętnie przygotuję treści do sklepu internetowego, na Landing Page oraz do newslettera. Piszę także teksty we współpracy z markami (Poster Store, Bee.pl). Chcesz ze mną współpracować? Napisz do mnie na blog@kocipunktwidzenia!

JAK MOGĘ CI POMÓC?

  • 1
    NEWSLETTER
    Zapisz się, by otrzymywać dwutygodnik, w którym pokazuję, jak odzyskać czas dla siebie i żyć w zgodzie ze sobą.
    Czytaj więcej
  • 2
    WSPÓŁPRACA
    Chcesz, bym napisała o Twojej firmie lub produkcie na blogu? Kliknij tu, by poznać szczegóły!
    Czytaj więcej
  • 3
    COPYWRITING
    Chcesz, bym pisała dla Ciebie? Kliknij tu i poznaj szczegóły!
    Czytaj więcej

ZACZNIJ CZYTAĆ TUTAJ

Przeczytaj najnowsze wpisy!

Wpis o nowościach, który wpisem o nowościach nie jest

Tytuł dość paradoksalny, ale taki właśnie był zamiar. Dziś chciałabym wam przedstawić 4 powody, dla których nie piszę o nowościach. Sama czytam takie wpisy, ale w sumie nic z nich nie wynoszę. Już od bardzo dawna nie popełniłam takiego wpisu, bo doszłam do pewnych przemyśleń. Nie chcę was, czytelników, okłamywać i nie chcę też pisać opinii, które są nieprawdziwe. 


Brak opinii

Jeśli chodzi o nowe kosmetyki, nie mogę wam pokazać mojej opinii na ich temat. Taki jeszcze nieużywany kosmetyk może zrobić wiele dobrego lub wiele złego. Nigdy nie wiem, jak się sprawdzi. Ilu ludzi, tyle opinii, więc mogłabym jakąś przepisać z internetu, ale nie o to tu chodzi. Nie lubię wypowiadać się na tematy, które mi się obce, dlatego też nie wypowiadam się na temat kosmetyków, w których znam tylko opakowanie. Przeważnie sama skuszam się na nie, bo widziałam pozytywne opinie, ale są to opinie od ludzi, którzy faktycznie coś używali, zużyli i być może kupili kolejne opakowanie. Raczej sam fakt, że coś jest nowe, nieużywane do mnie nie przemawia. 

Brak wiedzy

Łączy się to trochę z opinią. Jeśli upię nowy podkład, to nawet nie wiem, czy dobrze sprawdzi się do cery tłustej, suchej, a może do żadnej. Nie mam wiedzy na temat, który jest można by powiedzieć podstawowy. Nie mam wiedzy o tym, dla kogo dany kosmetyk może być dobry. No bo na moim przykładzie mogę powiedzieć, że u mnie się sprawdza, więc być może u takiej i takiej osoby także dobrze się sprawdzi. U mnie to bubel, więc pewnie u takiej i takiej osoby też będzie. Ale nie wiem tego i wiedzieć nie mogę, gdy pokazuję ledwo kupione produkty. 

Nic konkretnego

Nie mogę wam nic konkretnego o danym kosmetyku napisać. Mogę opowiedzieć o opakowaniu, które i tak na zdjęciu widzicie. Mogę opowiedzieć o zapachu, który i tak nic nie mówi o produkcie. Mogę opowiedzieć o czcionce, jaką napisany jest skład, ale czy to ma znaczenie? Mogę też przepisać opinię producenta, ale to, jak wiemy, bywa zgubne. Przeważnie i tak kosmetyk nie robi tego wszystkiego, co ma robić. A czasem zdarza się, że robi i ponad to. 

Tylko cena

Z konkretnych rzeczy mogę wam powiedzieć, ile zapłaciłam za dany produkt. Ale co wam po tym, jak nie wiemy, czy jest dobry, wydajny, adekwatny jakością do ceny. Co wam po tym, że napiszę, że znalazłam fajny i tani kosmetyk, jak w sumie nawet nie wiem, czy jest fajny... Tak samo, jeśli kosmetyk będzie bardzo drogi - to i tak nic nie znaczy, oprócz tego, że mój portfel jest pusty. 


A wy lubicie czytać o nowościach, czy raczej o naprawdę przetestowanych i używanych kosmetykach? 

Komentarze

  1. Dobrze, że mówisz o takich rzeczach! Jest wiele wpisów na tematy, na których piszące osoby niewiele się znają. Wbrew pozorom, często da się to wyczuć. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czasem kupię coś nieprzetestowanego i trafi się niezła perełka, a czasami czysty bubel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny i szczery wpis :) Czasem szlag mnie trafia, gdy widzę opinię o danym produkcie, która niczego nowego nie wnosi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego ja piszę głównie o denkach - wtedy już wiem, jak całe opakowanie na mnie działało :)

      Usuń
  4. Lubię czytać o przetestowanych kosmetykach, ale bardziej o nowościach, przedstawionych w odpowiednim uszczegółowieniu, wówczas od razu wiem, czy chcę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpisy o nowościach są pomocne, kiedy chcę rozeznać się co nowego :) Czasem wtedy coś kupię, aby po prostu przetestować to na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można i tak, ale ja wolę przeczytać albo zobaczyć, jak się sprawdził u kogoś kosmetyk :)

      Usuń
  6. Wpisy o nowościach traktuje jako ciekawostki☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też praktycznie nigdy nie piszę o nowościach. Wolę pokazywać już przetestowane produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Duży plus dla Ciebie za szczery wpis. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasem takie posty o nowościach pozwalają mi się zorientować o czym dana Blogerka będzie pisać - jeżeli mnie coś konkretnie zainteresuje, to czekam na ten wpis;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja generalnie jestem bardzo do tyłu w tematach kosmetycznych, bo mam kilka ulubionych kosmetyków i raczej się ich trzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To samo robię z książkami, rzadko piszę o nowościach. Jest za duże na to parcie, moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja ;) aczkolwiek chodziło mi o takie nowości które mam, ale nie używałam. W przypadku książki: recenzja książki, której widziałaś tylko okładkę, a nie wiesz, jaka jest jej treść ;)

      Usuń
  12. Moda na pisanie o nowościach robi się męcząca, reklama reklamą, ale co za dużo to niezdrowo. Wpis daje do myślenia.

    mariadoeseverything

    OdpowiedzUsuń
  13. ja pisze rzadko o nowosciach ale czasem po prostu chce to zrobic i wtedy pisze :) zwlasacza jak jest super okazja cenowa

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja lubie poczytac w takich wpisach komentarze. Moze akurat ktos czegos uzywal i moze cos podpowiedziec, doradzic? Nierzadko mialam juz pierwszy kontakt z produktami, ktore zamieszczam w nowosciach, wiec fajnie jest potem powrocic i odniesc sie do tego, czy pierwsze wrazenie pozostalo bez zmian ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przynajmniej miałaś pierwszy kontakt. Niektórzy pokazują kosmetyki jeszcze zamknięte i o to mi chodziło ;) a z czytaniem komentarzy też dobre podejście ;)

      Usuń
  15. A ja bardzo lubię robić i czytać wpisy o nowościach, czasami dzięki temu poznam coś o czym nie miałam pojęcia, potem wyczekuję na jakąś recenzję i np. mnie to motywuje, jak wiem, że moi czytelnicy są ciekawi którejś z nowości i mogę im za jakiś czas przekazać informację czy produkt jest wart zakupu czy też jest to totalny bubel.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie Twoje słowa motywują mnie do dalszego działania. Jeśli blog Ci się spodobał, koniecznie zaobserwuj i bądź na bieżąco!